Naši lidé

Eurocross stojí na svých lidech. Jedině osobní nasazení všech je zárukou poskytování té nejlepší asistence.

Lukáš Zelníček - CEO

Čas letí, když děláte něco smysluplného a něco, co vás baví. Od roku 2000 mám tu čest pracovat s týmem skvělých lidí, kteří pomáhají klientům po celém světě s péčí, empatií a profesionalitou. Během té doby jsem sledoval, jak se Eurocross vyvíjel v plnohodnotnou asistenční centrálu poskytující vynikající národní a mezinárodní asistenční služby.

Silvia Súlovská - Operations & HR Manager

V oblasti “asistenčních služeb se pohybuji 21 let, z toho 19 let v Eurocrossu a 2 roky u jiné asistenční centrály.
Když jsem tehdy odcházela od konkurence, myslela jsem si, že už nechci pracovat na směny, nechci to věčné telefonování, řešení neřešitelného a vůbec zažívat ty nervy.
Potom jsem viděla jeden starý francouzký film “Operace Banzaj”, kde bylo pár záběrů na asistenční centrálu. Tehdy mi došlo, jak mi to všechno chybí. Světe div se, za pár týdnů mi zavolala bývalá kolegyně, že hledají posily… Dnes už nesedím na místě koordinátora, nicméně to napětí při řešení případů zažívám pořád a ten pocit, že jsme klientovi pomohli mě utvrzuje v tom, že moje rozhodnutí vrátit se do světa asistenčích služeb bylo správné.

Petr David - Account Manager

Nikdy jsem neměl takovou stavbu těla, abych byl řádným hasičem a nemám rád krev, takže ani lékařem jsem se nikdy nestal. Umím však cizí jazyky a mám organizační schopnosti a protože jsem vždy toužil pomáhat lidem v nouzi, přidal jsem se v roce 2007 k Eurocross, kde jsem si prošel několika pozicemi a v současné době mám na starosti komunikaci s našimi dodavateli a odběrateli a pracuji na speciálních projektech, které nás posouvají dále.

Silvie Cenevová - Head of finance

Milena Dlouhá - Team Leader medické asistence

Srdcem cestovatelka, když jsem  po několika letech strávených v zahraničí zakotvila v roce 2000 v Praze, Eurocross  mi nabídl skvělou příležitost uplatnit jak své jazykové znalosti tak své zkušenosti z cest po světě. Začínaje jako koordinátorka jsem se právě díky mým né vždy jednoduchým zkušenostem z cest dokázala lépe vcítit do problematických situací našich klientů a vynaložit veškeré úsilí, abych jim byla schopná pomoci. A to v neuvěřitelné atmosféře, kde každý pracovní den je jiný, každý případ, který řešíme, je svým způsobem jedinečný. To vše po boku úžasných kolegů, s kterými nás pojí vášeň pro cestování, poznávání cizích kultur, touha dělat něco smyslného a pomáhat druhým. Dnes už v roli teamleadera jsem ráda, že i po tolika letech můžu říct , že mě má práce stále naplňuje.

Petr Šíma - Team Leader technické asistence

Rozmanitost plánovaných úkolů, spolupráce v rámci týmu i komunikace mezi odděleními, které se navzájem potřebují a podporují, to jsou pro mě hlavní magnety, proč nacházím ve svém pracovním zařazení smysl. Pracuji na pozici teamleadera technického oddělení, získal jsem dlouholetou zkušenost jako koordinátor asistenčních služeb. Ve firmě pracuji od roku 2016. I každodenní práce a hledání cest pro různorodé problémy zákazníků vyžaduje individuální přístup, a tak objevujeme stále nové způsoby jejich vyřešení. A to jsou výzvy, které mě oslovují a motivují do budoucna. Oceňuji také téméř rodinné zázemí firmy a přátelské vztahy na pracovišti, které zajišují dlouhodobě stálý kolektiv. Všem bych přál něco podobného ve své profesní praxi zažít.

Andrea Haraszti - Expat specialist / teamleader

Když jsem se v září 2001 rozhodla přestěhovat se z Budapešti do Prahy, vůbec jsem netušila, jakou práci si najdu jako Maďarka v cizí zemi. Ani ve snu by mě nenapadlo, že právě kvůli maďarštině mě přijmou začátkem roku 2003 do Eurocrossu, a že tam budu pracovat tak dlouho. Prošla jsem skoro všechna oddělení firmy – začala jsem pracovat jako koordinátorka na medické asistenci, poté na technické asistenci, pak jsem chvíli vedla technický tým a teď jsem zakotvila na asistenci pro cizince, kde se starám hlavně o faktury a o naše smluvní lékaře. Díky tomu, že jsem mohla vyzkoušet tolik různých rolí ve firmě a pracovat s tolika lidmi různých národností, mě ta práce vždy hodně dávala a vždy jsem se mohla naučit něco nového. A to platí dodnes.

Andrea Riedelová - koordinátorka technické asistence

Do Eurocrossu jsem nastoupila v únoru 2019 jako kooridnátor technické asistence. Jsem ráda, že jsem ve změti nabídek práce našla právě tuto. Vím, že dělám něco, co má smysl – pomáhám lidem. Zároveň mám kolem sebe spoustu kolegů, se kterými máme skvělý vztah i mimo zdi naší kanceláře. Poprvé můžu o své práci říct, že mě baví a chodím do ní ráda.

Gergana Ollikka - koordinátorka medické asistence

Do Čech jsem přijela z Bulharska a v roce 2012 jsem zakotvila u Eurocross Assistance. Našla jsem zde dynamiku a srdečnost, které jinde chybí, potkala zajímavé lidi a setkala se s mnohými pracovními výzvami.
Kromě mnoha skutečných přátelství, zde denně nacházím osvěžující dávku adrenalinu při setkání s neobvyklými situacemi a hledáním řešení skutečných problémů lidí v nesnázích.
Pracuji jako koordinátorka medické asistence a oceňuji rozmanitost úkolů, kterýcé nabízí každý kontakt s klientem. Mám zde možnost komunikovat s lidmi po celém světě a získávat zkušenosti s komunikací v různých zemích. Baví mě možnost improvizace, která je v dnešní době na mnoha pracovištích nemožná. V naší práci je to naopak nezbytnost.

Petra Hrdinová - koordinátorka medické asistence

Má cesta v Eurocross Assistance začala ještě během studií na vysoké škole a byla to má nejzajímavější brigáda. Po studiu jsem se proto rozhodla zde pracovat na plný úvazek a je to již 7 let. V Eurocrossu jsem si zkusila jak pozici brigádníka, tak pozici medického a technického koordinátora. Nyní jsou již tyto asistence odděleny a náplní mé práce je medická asistence. Líbí se mi různorodost případů, kdy nikdy nevíte, kdo s jakým problémem a z jaké země zavolá a co budete v daný den rešit. Mí kolegové jsou také jedni z mých nejbližších přátel se kterými chodím na pivo, do divadla a taky jezdím na dovolenou. Mám to štěstí, že se do práce těším a i když je někdy velmi náročná a stresující, tak mě stále baví a překvapuje.