Něco málo o nás
Pomáháme lidem v krizových situacích v oblasti cestovní asistence v zahraničí, asistence pro motorová vozidla či domácí asistence. Obrací se na nás také cizinci pobývající v České republice s žádostí o pomoc při vyhledávání zdravotní péče. Také se staráme o seniory či jiné občany, kteří využívají dohledová zařízení.
Co obnáší práce koordinátora medické či technické asistence?
Podstata asistenční práce je stejná. Koordinátoři přijímají požadavky na asistenci po telefonu nebo emailem, řeší různé situace, které nastaly v Čechách či kdekoliv na světě. Musí umět naslouchat, držet se asistenčních postupů, ale také občas zaimprovizovat – prostě používat selský rozum a v neposlední řadě se umět obrnit trpělivostí. Pracují jako jeden tým. Jeden začne a po 8 h předá štafetový kolík kolegovi, který naváže na jeho práci. Pracuje se v třísměnném provozu, protože nehoda či nemoc si čas nevybírají.
Jak tedy vypadá konkrétní požadavek na asistenci?
Nejdřív zjistíš komu, co a kde se stalo, vše řádně zaznamenáš do systému (musíš pamatovat na to, že kolega naváže na tvoji práci), mrkneš do pojistných podmínek anebo si ověříš správný postup v našem interním systému a následně rozjíždíš akci:
Je-li v sázce zdraví, spojíš se se zdravotnickým zařízením a dle klientovy situace se domluvíš na dalším postupu. Ve vážnějších případech konzultuješ případ s lékařem. A pokud klient nezvládne svůj návrat tak, jak původně plánoval, zorganizuješ jeho návrat.
Pokud jde “jenom o plechy”, obrátíš se na smluvního partnera, zorganizuješ odtah, zařídíš opravu, náhradní auto, ubytuješ klienty, prostě zařídíš vše potřebné v souladu s klientovými požadavky a jeho nároku na asistenci. A pokud oprava není možná, zařídíš převoz porouchaného vozidla do vlasti. A bohužel někdy i do šrotu.
Může to vypadat náročně, ty se však nemusíš bát. Celou dobu máš podporu od svého team leadera anebo zkušenějších kolegů.
Je to práce pro tebe? Ano, pokud:
- mluvíš česky/slovensky na úrovni rodilého mluvčího
- mluvíš anglicky na takové úrovni, aby ses domluvil po telefonu a emailem
- umíš si seřadit priority – práce se může během chvilky nakupit a je na tobě, abys správně vyhodnotil urgentnost jednotlivých požadavků
- nemáš rád rutinu – klienti volají ze všech koutů světa a jejich příběhy jsou různé
- umíš pracovat samostatně a zároveň disponuješ smyslem pro týmovou práci
Co ti můžeme nabídnout?
- zaškolení a podpora jsou samozřejmostí
- každodenní aktivní využití cizích jazyků
- zdokonalení se v měkkých dovednostech, jako jsou komunikace, plánování, organizování, asertivní jednání, samostatnost a týmové řešení problémů
- příspěvek na stravování v hodnotě 82 Kč/směna
- příspěvek na životní anebo penzijní pojištění
- týden dovolené navíc
- 3 dny placeného zdravotního volna (sick day)
- den volna v den narozenin
- příspěvek na Multisport kartu
- příspěvek na cestovní pojištění anebo pojištění auta nebo kola
- kvalitní občerstvení na pracovišti
- příspěvek na jazykové kurzy
Kde budeš pracovat?
V krásné kanceláři s velkou terasou v centru Prahy, kousek od Václavského náměstí
Kdy můžeš začít?
Ideálně začátkem dubna
Na plný nebo částečný úvazek?
Preferujeme naplno.
Dostal ses až sem? To tě naše nabídka musela aspoň trochu zaujmout!
Neváhej a napiš mi ještě dnes: silvia.sulovska@eurocross.cz.
…. A pokud přece jenom váháš, přečti si, co od tebe očekávají stávající koordinátoři, potažmo tvoji budoucí kolegové:
-
- Katarína (3 roky): VYTRVALOST A TRPĚLIVOST. Počítej s tím, že jako nováček se budeš muset hodně učit a všechno nepůjde hladce. Neboj, my všichni jsme jednou začínali a během školení se vše naučíš.
- Míša (2 roky): SLUŠNOST. Aby nám práce šla od ruky, musíme spolu dobře vycházet a respektovat se.
- Péťa (6 let): DOCHVILNOST. Chci mít jistotu, že přijdeš včas a vystřídáš mě.
- Danča (nováček v týmu): SMYLS PRO TÝMOVÉHO DUCHA. Naše práce je jako štafeta. Ráno začnu já a večer to dokončíš ty.
- Gegi (10 let): DRIVE. Správná dávka nadšení ti pomůže vyřešit každou situaci a smysl pro humor rozhodně neuškodí.