Něco málo o nás

Pomáháme lidem v krizových situacích v oblasti cestovní asistence v zahraničí, asistence pro motorová vozidla či domácí asistence. Obrací se na nás také cizinci pobývající v České republice s žádostí o pomoc při vyhledávání zdravotní péče. Také se staráme o seniory či jiné občany, kteří využívají dohledová zařízení.

Co obnáší práce koordinátora?

  • řešení různých situací

Požadavek na asistenci přichází od klientů po telefonu anebo emailu. Nejdřív zjistíš komu, co a kde se stalo, uděláš si záznam, mrkneš do pojistných podmínek anebo si ověříš správný postup v našem interním systému a následně rozjíždíš akci: spojíš se s nemocnicí či ošetřujícím lékařem v místě pobytu klienta (a to může být kdekoliv, třeba v Zanzibaru), oslovíš místní partnerskou organizaci, konzultuješ případ s naším lékařským týmem anebo od kolegy převezmeš štafetový kolík na rozdělaném případu a navážeš na jeho práci, např. začneš klientovi organizovat návrat zpět do vlasti, když to  nezvládne tak, jak původně plánoval. Může to vypadat náročně, ty se však nemusíš bát. Celou dobu máš podporu od svého team leadera anebo zkušenějších kolegů.

  • umění naslouchat a hodně trpělivosti

Za každým případem je lidský příběh, který nejde vždy řešit přesně podle pojistných podmínek.

  • třísměnný provoz

Naše služby poskytujeme non-stop, protože nemoc ani nehoda si nevybírají čas.

Je to práce pro tebe? Ano, pokud:

  • mluvíš česky/slovensky na úrovni rodilého mluvčího
  • mluvíš anglicky na takové úrovni, aby ses domluvil po telefonu a emailem
  • umíš si seřadit priority – práce se může během chvilky nakupit a je na tobě, abys správně vyhodnotil  urgentnost jednotlivých požadavků
  • nemáš rád rutinu – klienti volají  ze všech koutů světa a jejich příběhy jsou různé
  • máš smysl pro týmovou práci – po 8 h předáš štafetu kolegovi

Co ti můžeme nabídnout?

  • zaškolení a podpora jsou samozřejmostí
  • každodenní aktivní využití cizích jazyků
  • zdokonalení se v měkkých dovednostech, jako jsou komunikace, plánování, organizování, asertivní jednání, samostatnost i týmové řešení problémů
  • příspěvek na stravování v hodnotě 75 Kč
  • příspěvek na životní anebo penzijní pojištění
  • týden dovolené navíc
  • den volna v den narozenin
  • multisport kartu
  • příspěvek na cestovní pojištění anebo pojištění auta nebo kola
  • kvalitní občerstvení na pracovišti
  • 3 x placený sick day

Kde budeš pracovat?

V centru Prahy, kousek od Václavského náměstí

Kdy můžeš začít?

Co nejdřív

Na plný nebo částečný úvazek?

Preferujeme naplno.

Pokud ses dostal až sem, tak tě naše nabídka musela aspoň trochu zaujmout. Neváhej a napiš mi ještě dnes: silvia.sulovska@eurocross.cz.

…. A pokud přece jenom váháš, přečti si, jak definují tuto práci stávající koordinátoři, potažmo tvoji budoucí kolegové:

  • Omar (10 let): SMYSL PRO IMPROVIZACI. Nejde mít postup a pravidla na všechno, občas musíš zapojit selský rozum.
  • Martina (6 let): VYTRVALOST A TRPĚLIVOST. Počítej s tím, že jako nováček se budeš muset hodně učit a všechno nepůjde hladce. Neboj, my všichni jsme jednou začínali a během školení se vše naučíš.
  • Míša (4 roky): SLUŠNOST. Aby nám práce šla od ruky, musíme spolu dobře vycházet a respektovat se.
  • Péťa (5 let): DOCHVILNOST. Chci mít jistotu, že přijdeš včas a vystřídáš mě.
  • Janča (nováček v týmu): SMYLS PRO TÝMOVÉHO DUCHA. Naše práce je jako štafeta. Ráno začnu já a večer to dokončíš ty.
  • Gegi (8 let): DRIVE. Správná dávka nadšení ti pomůže vyřešit každou situaci a smysl pro humor rozhodně neuškodí.